Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Budoucí profesní dráha studentů gymnázií
Barochová, Jana ; Voňková, Hana (vedoucí práce) ; Papajoanu, Ondřej (oponent)
Práce se zabývá tématikou rozhodování o dalším studiu na vysoké škole a své budoucí profesi u studentů gymnázií, mapuje situaci v naší zemi v souvislosti se zahraničním kontextem, především evropském. Jsou zde představeny teoretické rámce dané problematiky a zjištění z výzkumu realizovaného v listopadu a první polovině prosince roku 2018. Hlavním cílem výzkumu bylo zmapovat situaci v oblasti rozhodování o dalším studiu na VŠ a své budoucí profesi u studentů maturitních ročníků gymnázií v Plzeňském kraji. Byly definovány 3 dílčí cíle: a) Zmapovat faktory, které studenty gymnázií nejvíce ovlivňují při volbě budoucího povolání a zjistit, jestli existují nějaké rozdíly v rozhodování u studentů čtyřletých a víceletých gymnázií; b) Zjistit, jaký podíl studentů gymnázií je odhodlán pokračovat ve studiu na VŠ; c) Zjistit, jaký podíl studentů víceletých gymnázií přechází během studia z gymnázia na jinou střední školu. Na základě dotazníkového šetření práce analyzuje názory respondentů - studentů maturitních ročníků víceletého a čtyřletého oboru studia na dvou gymnáziích v Plzeňském kraji a dotazníky vyplněné vedeními škol. Z celkového počtu patnácti sledovaných škol v Plzeňském kraji jich bylo osloveno devět a do výzkumu se zapojily dvě, tedy 22,22 %. Bylo zjištěno, že nejsilnější motivací ovlivňující volbu...
Informační zdroje v procesu rozhodování žáků střední odborné školy o další vzdělávací a profesní dráze
Kudrfalcová, Nikola
Bakalářská práce se zabývá problematikou informačních zdrojů v procesu rozho-dování žáků střední odborné školy o další vzdělávací a profesní dráze. V teoretické části je vysvětlena terminologie, popsána situace absolventů středních odborných škol, identifikovány dostupné informační zdroje a potřebné kariérové informace. V praktické části jsou uvedeny výsledky kvantitativního průzkumu, jehož cílem bylo prostřednictvím dotazníkového šetření zjistit, které informace považují žáci vybrané střední odborné školy při volbě další vzdělávací a profesní dráhy za důležité a jaké informační zdroje skutečně využívají.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.